یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

نمیدانم که هستم هرکه هستم
قلم چون تیغ میرقصد به دستم

آخرین نظرات

سرگشته در بیهوده ها

دوشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۷، ۰۵:۲۰ ق.ظ
قرنها دربیهوده ها سرگشته بودیم
بیراهه ها را درپی حق گشته بودیم
اما همه پس کوچه ها بن بست بودند
گویی تمام مرشدان همدست بودند
ماتشنه بودیم و عطش بی تابمان کرد
کس آمد از آب لجن سیرابمان کرد
ماآب ناپاک خورده و مسموم گشتیم
بر قرنها سرگشتگی محکوم گشتیم 
افکارمان از دیر باز آلوده گشته
در ناکجا دنبال هر بیهوده گشته
بازیچه بودیم بی خبر ازقرنها پیش
ما رانجاست خوار نمودندو کج اندیش
مابت پرست گشتیم پس از یکتاپرستی
ماآمدیم ناگه زعرش تاقعر پستی
یکتا پرستیمان همانا شرکمان بود
شرک ریشه هایش در زمین فکرمان بود
ابزار مقدس بود و اهداف نامقدس
همچون پرطاووس که پوشانندبه کرکس
اما خدا درهیچیک از بیراهه ها نیست
در هیچ قدمگاه و ضریح مرده ها نیست 
درکشمکشهای زمان صدر اسلام
در هرکجا برده شود از آدمی نام 
در بین هرجمع سیه پوش و عزادار
آنجا که بر سر میزنند باچشم خونبار
آنجاکه میگویند اراجیف مسلم 
درهر کجا باشدبه منبر یک مؤمم 
خواهد چوکس راه حقیقت را بپوید
باید زبدعتها سراسر دست شوید
  • salim hamadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی