یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

نمیدانم که هستم هرکه هستم
قلم چون تیغ میرقصد به دستم

آخرین نظرات

عشق تاریخی

سه شنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۷، ۰۵:۳۵ ق.ظ

عشق تو بر زخم دلم مرحم است

چاره گر غصه و درد و غم است

عشق تو آرامش جان من است

بودن تو خط امان من است

باتو که باشم غم عالم کم است 

پیش تو آخر چه نشان از غم است

همره تو واهمه از درد نیست

پیش تو ترسد چو کسی مرد نیست

درد کجا با تو اثر میکند

کی دلم احساس خطر میکند

عشق توعشقی است پراز رمز و راز

هست نشانش ز رهی بس دراز

نیست ازآن جمله که تاتی کنند

یا که نهایت تله پاتی کنند

عشق تو را ریشه ی تاریخی است

کتیبه ها دارد و خط میخی است

عشق تو  شاید برسد تا حوا

یا وقتی که نوح بوده فرمانروا

هرچه که هست من شده ام عاشقش

شکر خدا را که شدم لایقش

  • salim hamadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی