یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

نمیدانم که هستم هرکه هستم
قلم چون تیغ میرقصد به دستم

آخرین نظرات

دلداده ی سابق

سه شنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۷، ۰۲:۳۰ ق.ظ
پراز بغضم پرازحرف نگفته
پراز گلواژه های ناشکفته
پرازدردم پراز فریاد خشمم
شده خون جای اشک جاری زچشمم
درون دل فراوان درد دارم 
 گله دارم بسی از روزگارم
زرسم آدمی خون است این دل
ز جهلش سخت محزون است این دل
زخوف کس درپی احقاق حق نیست
کسی نائل به آنچه مستحق نیست
چودر دلها هراسی ریشه کرده
جهالت رخنه در اندیشه کرده
نخواهد کس ولی عاشق بماند
همان دلداده ی سابق بماند
عقب مانند مبادا از خلایق
نباشد هر کسی بر عشق لایق
شجاعند در گناه و دل شکستن
شجاع در دیده را بر عشق بستن
ولی تن میدهند بر ظلم و ذلت 
عجیب است شیوه ی رفتار ملت
  • salim hamadi

نظرات  (۶)

دمت گرم که درست کردی عنوان را
پاسخ:
درخدمتم برادر
دانلودآهنگ جدید   این غلطه
دانلود آهنگ جدید   این درسته
بین دانلود و آهنگ جدید یک فاصله باید باشه

پاسخ:
.آها الان متوجه شدم اما وجدانا چطور فکر کردی من اینو متوجه میشم
لطفا این عنوان  دانلودآهنگ جدید  را به دانلود آهنگ جدید تغییر دهید تو بخش پیوندها با تشکر
پاسخ:
رفیق شماهم انگار مارو گرفتی ها .دانلودآهنگ جدید رو به دانلود آهنگ جدید تغییر بدم؟؟!! این دوتا فرقشون چیه؟؟
سلام ممنون می شوم این عنوان دانلودآهنگ جدید  را به  دانلود آهنگ جدید  تغییر بدهید دست شما در نکنید با تشکر فراوان
  • تبادل لینک
  • سلام تبادل لینک کردین لطفا عنوان را درست به نام
    دانلود آهنگ جدید
    لینک کنید با تشکر فراوان
    پاسخ:
    بله دوست عزیز حتما 
    تبادل لینک قوی لطفا تبادل نمایید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی