یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

نمیدانم که هستم هرکه هستم
قلم چون تیغ میرقصد به دستم

آخرین نظرات

هجرتو

پنجشنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۸، ۰۶:۵۷ ب.ظ

روزگاریست که من مهرتودر دل دارم

زین سبب بادل خود همیشه مشکل دارم

کشته ی شمشیرعشقم که جفادیده دلم

چه بگویم که زعشق توچه ها دیده دلم

پشت این درکه جفادیده دلم بنشسته

که جفاکار به روی دل من در بسته

هم جفا کردی و هم مرا مقصر دانی

چونکه عاشق توأم مرا زخود میرانی

درمن خسته زغم طاقت هجرانت نیست

درتو هم هیچ وفا به عهدو پیمانت نیست

به صدای دل دیوانه ی خود گوش کنم

نتوانم که دمی تو را فراموش کنم

عشق تودردل من چوخون به رگهای من است

بعد هجران تو هم آفت دنیای من است 

هرچه درد است زهجران تو در دل دارم

کوهی ازغصه ودرد و غم مقابل دارم

توولی سنگدلی با دل من رحمت نیست

ازمن و عشق و خدا و دگران شرمت نیست

رفتنت پیش همه کوچک و تحقیرم کرد

غمت از زندگی و بودن و عشق سیرم کرد

تنهایی من پرشده ازخاطره هایت

عاقبت جان دهم از جور و جفایت

  • salim hamadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی