یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

نمیدانم که هستم هرکه هستم
قلم چون تیغ میرقصد به دستم

آخرین نظرات

خوزستان و سیل

شنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۸، ۰۶:۵۱ ق.ظ

مامردم خوزستان هرکدام یک زینب بلاکشیم .همگان تصور میکنند که ما مردمی فقیریم اما مافقیر نیستیم .اینجا اتیوپی نیست اینجا خوزستان است .سرزمینی زر خیر با منابع عظیم نفت وگاز و زمینهای کشاورزی مستعد و رودخانه های پرآب .درد ما این است که قربانی تبعیضیم .درواقع دولتمردان درطول چهل سال گذشته فقط فقر تولید کرده اند .ما اگر دچار تبعیض نبودیم میتوانستیم زندگی شرافتمندانه ای داشته باشیم بی آنکه طعم تلخ فقر را بچشیم اما دستهایی در کار است که نمیخواهد خوزستان و خوزستانی طعم خوشی و شادی را بچشد و این درد ما مردم زخم خورده از ظلم و تبعیض حاکم بر این دیاریم .

درد ما کم بود این بار هم سیل ماراتهدید میکند.

نمیدانم چرا هرچه بلا و بدبختی است سهم ما مردم خوزستان است .انشاالله به خیر بگذرد چون اگر خدای ناکرده دچار سیل بشویم کارمان با کرام الکاتبین است چراکه بسیاری ازبالادستیان چه بسا از خدابخواهند کل مردم خوزستان کن فیکون شوند تاآنها بیشتر به مطامع و مصالح خود برسند.

الهی به امید تو 

  • salim hamadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی