یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

نمیدانم که هستم هرکه هستم
قلم چون تیغ میرقصد به دستم

آخرین نظرات

استا کریم

سه شنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۳:۰۶ ق.ظ

قربونت استا کریم یه نگاه به ما بکن
بخدا خسته شدیم رحمی به حال ما بکن
تورو جون مادرت اینهمه زجرمون نده
نکنه تقدیر ما زجر کشیدن تا ابده 
نمیدونم که کتاب بخت مارو کی نوشت
یکی نیست بهش بگه آخه چرا اینهمه زشت
یعنی بخت کج مایه زنگ تفریح هم نداشت
نمیشدیه گوشه هم جاواسه شادی میگذاشت
ماتو کوره ی عذاب همیشه پای ثابتیم
اهل پارتی بازی نیستیم تابع ضوابطیم 
قربونت استا کریم بزن توزنگ آخرو
بخدادیگه نداریم تاب ازاین بدترو
نمیخوای حالی بدی اینقدر حالگیری نکن
نگرفتی دستمونو دیگه مچ گیری نکن
اینهمه شیطون رونفرست شب وروزدنبالمون
دیگه ازماها گذشته شده پنجاه سالمون

  • salim hamadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی