یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

نمیدانم که هستم هرکه هستم
قلم چون تیغ میرقصد به دستم

آخرین نظرات

دین

پنجشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۹، ۰۷:۲۹ ب.ظ

دین مکتب دانش وکمال است

آیین خدای متعال است 

دین شیوه و رسم زندگانی است

دین مکتب عشق و مهربانی است

دین حلقه ی وصل به آسمان است

دین شیوه و راه عارفان است 

دین رحمت و نور و خیرخواهیست 

دین  پاکی و حکمت الهی است

امروزه ولی دگر چنین نیست

این بازی موذیانه دین نیست 

دین گشته دکان سود جویان

بازیچه ی دست زور گویان 

ابزار نفاق فتنه سازان 

توجیه حضور حقه بازان 

جمعی بنشسته در کلیسا 

غارت بکنند بنام عیسی 

جمعی به کنیسه حکمرانند

درفکر چپاول جهانند

یک عده بنام دین اسلام

تبلیغ کنند دروغ و اوهام 

دیگر نتوان زدین مدد خواست 

یا اینکه دلیل مستند خواست 

 چون اغلبشان سفسطه بازند

بنشسته روایتی بسازند

یا آنکه حدیث جعلی آرند

تا برسر خلق کلاه گذارند

دربازی ادیان و مذاهب 

همواره خداست فرد غائب

دینی که معرف خدا نیست 

جز جعل و دروغ و ادعا نیست

  • salim hamadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی