یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

نمیدانم که هستم هرکه هستم
قلم چون تیغ میرقصد به دستم

آخرین نظرات

ساکنان سرزمین درد

پنجشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۹، ۰۷:۰۵ ب.ظ

ماساکنان سرزمین رنج ودردیم 

مامردمانی غصه گردوغم نوردیم 

مامردمی هستیم که دائم سوگواریم 

باشادی و خیر و خوشی کاری نداریم

در سرزمین ماعدالت حرف مفت است

همواره حق باآدم گردن کلفت است 

باانکه ازظلم و ستم رضایتی نیست

اماازآنان حق هیچ شکایتی نیست

محصول خیرخواهیشان فقروفساداست

افزایش جرم و طلاق و اعتیاداست

هرمعترض باشدمحارب با خداوند

یازیرخاک خوابیده یاپوسیده دربند

مردم دگرپول خریدنان ندارند

حتی دگرتحمل مهمان ندارند

زیرفشار کار وکابوس گرانی

اغلب شدند معتاد وبیمار روانی

مردم همیشه ازگرفتاری بنالند 

در طول سال دلواپس وبی حس وحالند

بسیاری تنها آرزوشان مرگ باشد

مردم سکوت برظلم ظالم ننگ باشد

 

 

 

  • salim hamadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی