یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

نمیدانم که هستم هرکه هستم
قلم چون تیغ میرقصد به دستم

آخرین نظرات

بعدتو

چهارشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۲۷ ق.ظ

بعدتو غم درحریم دل خدائی میکند

دل به هرچه جزغمت بی اعتنائی میکند

رفتنت آغاز یک کابوس بی پایان است

تاابد چشمان دل از دوریت گریان است

در درون دل برایت سوگواری میکنم

روز و شب مانند طفلی آه و زاری میکنم

بعدتو دیگر نخواهم ازخدا عمر دراز

بعد تو حتی ندارم من به چشمانم نیاز

هیچ چیز این جهان بدون تو زیبا نیست

بعد تو شوقی مرا بر دیدن فردا نیست

بعد تو دیگر نخواهم زنده باشم نازنین

من نخواهم اینچنین بازنده باشم نازنین

  • salim hamadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی