یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

نمیدانم که هستم هرکه هستم
قلم چون تیغ میرقصد به دستم

آخرین نظرات

والیان سرزمین درد

چهارشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۱۷ ق.ظ

ای والیان سرزمین درد

ای حاکمان ظالم نامرد

اینان که در زندان گرفتارند

هریک عزیزی پشت در دارند

گفتن زحق کارشجاعان است

پنهان شدن ازترس آسان است

زندان سزای گفتن از حق نیست

کس درمصاف حق موفق نیست

حق راتوان یک چندپنهان کرد

یا مدتی دربند و زندان کرد

روزی ولی آن حق عیان گردد

حق عاقبت روزی بیان گردد

انگار که چشمان شما کوراست

خودکامه اید وحرفتان زور است

دردخلایق را نمی‌دانید

گوئی حقایق را نمی‌دانید

دلها همه ازجورتان خون است

هر مستبد منفور و ملعون است

این ظلم وبیداد حق مردم نیست

ملت نیازمند ترحم نیست

باید که بامردم صداقت داشت

باید که بر قدرت لیاقت داشت

 

 

  • salim hamadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی