یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

نمیدانم که هستم هرکه هستم
قلم چون تیغ میرقصد به دستم

آخرین نظرات

من اگرخدابودم

سه شنبه, ۲۰ تیر ۱۴۰۲، ۰۴:۵۲ ق.ظ

من اگرخدابودم

یه خدای مهربون ،واسه آدمابودم

من اگرخدابودم

حضرت آدم وحواروبرای خوردن یه دونه سیب،نمی روندم ازبهشت

من اگرخدابودم دنیااینجوری نبود

هیچ چیزی زوری نبود

نه پیام آوری داشتم نه کتاب

نه میکردم هیچ امامی انتخاب 

باهمه حرف میزدم بی واسطه

میگفتم به آدما،که اگرمیخوان برن بهشت

نه میخوام برای من کاری کنن

نه عبادت نه ریاضت نه عزاداری کنن

میگفتم به آدما،هرکی عاشقه یراست میره بهشت

هرکسی هم بکنه کارای زشت

توهمین دنیامیشه اسیر دست سرنوشت

هرکسی بدکنه بدهم می بینه

هرکسی هرچه بکاره میچینه

من اگرخدابودم ،هیچکی بینوانبود

یکی سلطان ویکی گدانبود

من خزانه دار این دنیابودم 

چرابایدآدما گشنه باشن،

چراباید یکی تو ثروت وپول غلت بخوره

یکی حتی واسه ی یه لقمه نون لنگ بمونه

من اگرخدابودم دین من عاشقی بود

مذهبم دلدادگی

مسلکم  پاکی بود

نه جهنمی میساختم نه بهشت

وقتی هیچکس تودلش عقده  وحسرت نباشه

وقتی هیچکس خودش و مظلوم وبدبخت ندونه

این جهان میشه بهشتی که خدا وعده میده

دیگه هیچکی کار بد نمیکنه

قربونت استاکریم ،فکرکنم خسته شدی ،حال نداری

دیگه کلا بی خیال مردم دنیاشدی

آدماهرچی خداخدا کنن، انگاری نمیشنوی

اونیکه شیطان پرست و بی خداست

توزمین داره خدائی میکنه

ثروت و قدرت همه تودستشه

میتونه هرجای این دنیا بخواد  

چنگی راه بندازه بین آدما

میتونه ثروت هر کشور و غارت بکنه 

اینهمه تو دنیا جنگه میدونی

دلا دیگه مثل سنگه میدونی

جای حرف تیرو تفنگه میدونی

خلاصه استا کریم 

نمیدونم واسه چی اینجورداری تا میکنی

چرا  اینجور بدی بامردم دنیا میکنی

خیلی ها گرسنه ان 

خیلی ها آواره ان

خیلی ها زندگیشون جهنمه

خیلی هانصیبشون اززندگی فقط غمه

یاخدایی بکن اما نه به شیوه ی خودت

بلکه اونجوری که آدما میخوان

یابیا دنیا رو  زیرورو بکن

مارو راحت بکن از این زندگی

که دیگه خسته ایم از دوندگی

اینهمه میدویم و اخرش هم به هیچ کجا نمیرسیم

خلاصه استاکریم ، نمیخوام خداباشم

توخودت خداباش وخدایی کن

اگرهم سوالی داشتی میدونی که من کجام

من خودم یادت میدم ،  بهت میگم چکارکنی 

  • salim hamadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی