یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

نمیدانم که هستم هرکه هستم
قلم چون تیغ میرقصد به دستم

آخرین نظرات

این روزا فایده نداره

شنبه, ۳۱ تیر ۱۴۰۲، ۰۹:۱۱ ب.ظ
این روزا فایده نداره که آدم لوتی باشه 
روزگارش چه سیاهه اگه طاغوتی باشه
این روزا فایده نداره داشتن ذات و مرام
این روزا فرقی نداره چی حلاله چی حرام
این روزا دیوانگی بزرگترین سعادته 
کشتن وشکنجه کردن نوعی از عبادته
این روزا حتی خدا   میترسه آفتابی بشه
نکنه یه وقت بیاد  بیرون و ردیابی بشه
این روزا مشکل ما فقط حجاب خانماست
 این روزا حاکمیت از بی حجابی تو کماست
این روزا زبان سرخ سر رو بر باد میده
اینهمه صدا کشی جنون فریاد میده 
یاکه ساکت بنشین و حرف ناجور نگو
یا سردار برو قصه ی منصور بگو
  • salim hamadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی