یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

نمیدانم که هستم هرکه هستم
قلم چون تیغ میرقصد به دستم

آخرین مطالب
آخرین نظرات

وقتی دنیا

شنبه, ۱۰ شهریور ۱۴۰۳، ۰۲:۳۰ ق.ظ
وقتی دنیا به کسی پشت بکنه
وقتی دستاش رو براش مشت بکنه
وقتی بدبیاری ول کن نباشه
وقتی زندگیتو از هم بپاشه
وقتی دنیابه زمینت بزنه
مهر بدبخت به جبینت بزنه
وقتی پیش همه خوارت بکنه
همه جابی اعتبارت بکنه
هرچقدر دلیل محکم بیاری
شک نکن هرکی باشی کم میاری
کاش فقط کم بیاری تموم بشه
کاش فقط روز و شبت حروم بشه
مشکل اینجاست که میخواد توبشکنی
میخواد از هر چی داری دل بکنی
دنبال اینه زمین گیرت کنه
تاابد تو غل و زنجیرت کنه
تاتورو ننشونه رو خاک سیاه
تا نبینه زندگیت شذه تباه
توکارش انگاری آتش بس نیست
اون بالا هم انگار کسی نیست
خداهم یه وقتا خوابش میبره
وقتی نابود شدی از خواب میپره
توخیال کن که اینا تخیله
یا بگو که یارو مست الکله
اما دنیای من اینجوری شده
حتی زنده موندنم زوری شده
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۶/۱۰
salim hamadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی