یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

نمیدانم که هستم هرکه هستم
قلم چون تیغ میرقصد به دستم

آخرین مطالب
آخرین نظرات

چه کردید

شنبه, ۱۰ شهریور ۱۴۰۳، ۰۲:۳۹ ق.ظ

گفتیم که این قائله یک روز بخوابد
گفتیم که خورشید براین خاک بتابد
دیدیم زمان نیز حریف قدری نیست
ازرفتن این گردنه گیران خبری نیست
ای داد پدر بامن و این خاک چه کردید
خوردید دوپیک افشره ی تاک چه کردید
میخانه دیروز همان خانه ی خالی است
عشرتکده ها نیز همین دور و حوالی است
آن کاخ که با جوشش تکبیر فروریخت
شدقصر بلورین دوصد مرشد بی ریخت
آن بوته ی خشخاش که کندند ز ریشه
روئیده بجایش گل و صد مطبخ شیشه
یک تار زموی زن بدکاره عیان شد
آزادی گیسوی هزار دخت جوان شد
آن تاج که عمامه بزد بوسه به پایش
امروز دوصدتاج شهی هست بجایش

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۶/۱۰
salim hamadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی