یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

نمیدانم که هستم هرکه هستم
قلم چون تیغ میرقصد به دستم

آخرین مطالب
آخرین نظرات

دشمن مرد ونامرد

پنجشنبه, ۱ شهریور ۱۴۰۳، ۰۱:۴۶ ب.ظ

این را بدان که دشمن اگر که مرد باشد
او رااگرچه بانو جنگ و نبرد باشد
بدان که خنجر از پشت نمیخوری ز دستش
بیچاره ات نسازد دادی اگر شکستش
پشت سرتو هرگز دشنام و بد نگوید
رازی چو از تو داند او تا ابد نگوید
دشمن اگر که مرد است باجزتو نیست دشمن
اطرافیان بمانند از انتقام ایمن
ای وای اگر که دشمن نامرد و پست باشد
چون مار زخم خورده از هر شکست باشد
باشیوه های مسموم در فکر انتقام است
هر شیوه ای گزیند نامردی تمام است
هرجاکه می‌نشیند بدگوئیت  نماید
هر کار زشت وپستی  زان بی صفت برآید
باهر که میشناسی دارد نبرد و پیکار
رازی چو ازتو داند عالم شود خبردار
برای دشمنی هم با مرد دشمنی کن
یا نشنو این کلامم برو و خود زنی کن

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۶/۰۱
salim hamadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی