یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

نمیدانم که هستم هرکه هستم
قلم چون تیغ میرقصد به دستم

آخرین مطالب
آخرین نظرات

میکشیم

پنجشنبه, ۱ شهریور ۱۴۰۳، ۰۴:۰۱ ق.ظ

کارماآنجاکشیده میهمان رامیکشیم

میرویم درخانه دوست میزبان را می‌کشیم

برکسی پوشیده نیست ما بعد ذیقار و عراق

ازعربهاکینه داریم تازیان رامیکشیم

هرکسی جنگیدباما حال فرصت دست ماست

درعراقیم و همه آن دشمنان رامیکشیم

این نظام بایدبه دست حضرت مهدی رسد

بهر حفظ این نظام معترضان رامیکشیم

باکسی شوخی نداریم حکم حکم رهبراست

دیده اید لازم چوشدحتی سران را می‌کشیم

ماچهل سال است باقدرت حکومت میکنیم

عرصه برماتنگ گردد مازمان رامیکشیم

پیش خودشایدبگوئید حقمان راخورده اند

نوش جان کردیم و جز آن شاکیان را می‌کشیم

گرجوان از دست دادی شیون و زاری نکن

گر زنید حرف اضافه مادران را می‌کشیم

هرکسی میلش کشدسرشاخ با رهبرشود

هم خودش را هم تمام خاندان را می‌کشیم

حرف آخر را بگویم گر علی فرمان دهد

بی تعارف مردم کل جهان را میکشیم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۶/۰۱
salim hamadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی