یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

نمیدانم که هستم هرکه هستم
قلم چون تیغ میرقصد به دستم

آخرین نظرات

گرگها

سه شنبه, ۵ دی ۱۳۹۶، ۰۴:۴۴ ق.ظ
 
گرگها 
در این بیابان 
حڪمرانی می ڪنند !
در میان گوسفندان 
روضه خوانی می ڪنند !
با لباسی از پَر طاووس و خویی چون غزال 
گله را 
مجذوب رنگ و مهربانی می ڪنند !
گوسفندان دانش آموزند ،
گُرگان چون مدیر !
از میان گلّه با برخی تبانی می ڪنند ! 
از میان گوسفندان 
عده ای مبصر شدند !
تا ڪلاس بی معلم را نگهبانی ڪنند !
گلّه راضی ، گُرگها راضی ،
رفاقت برقرار !
مبصران در حد عالی پاسبانی می ڪنند ! 
گله می زایید و می زایید تا نسلی دگر ! 
در حریم خانه های گرگ دربانی ڪنند ! 
داد زد یڪروز  یک بزغاله ای در این ڪلاس...
چون معلم نیست 
مبصرها سخنرانی ڪنند ! 
گفت آن بزغاله این شعر و غذای گرگ شد ! 
تا که گُرگان مبصران را شام مهمانی ڪنند ! 
گلّه از آنروز مجبور است 
از شب تا به صبح 
از ڪتاب عبرت بزغاله روخوانی ڪنند ! 
وای اگر این گلّه 
روزی رم ڪند از یڪ خروش !
صد هزاران گرگ را در عید قربانی ڪنند ...!
 
  • salim hamadi

نظرات  (۱)

  • برباد رفته
  • بنام خدا
    بسیار زیبا و عالی بود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی