یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

نمیدانم که هستم هرکه هستم
قلم چون تیغ میرقصد به دستم

آخرین نظرات

صاحبقران

چهارشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۵۷ ب.ظ
آنکه خودصاحبقران است وحکومت میکند 
پبش ملت از گرانیها شکایت میکند
قدرت و ثروت همه در دست او انباشته
بر مناصب هم خودیها را فقط بگماشته
نزد او شایستگی یعنی ارادت داشتن 
تحت امرش بودن و ازاو اطاعت داشتن 
مملکت افتاده است دردست جمعی  پاچه خوار 
نیم قرن است این جماعت حاکمند  و استوار
هیچکس هم حق ندارد پرسشی از او کند 
 یا که تحقیقی نموده دست او را رو کند
در تمام کارهای مملکت هم او دخالت میکند
هرچه میخواهد به زور تحمیل به ملت میکند 
حرف او فصل الخطاب است و مبری از خطاست
گوئیا بر رهبری منصوب از سوی خداست 
او ولایت دارد و ولایتش هم مطلق است
 درنظامی که زمامش دست مشتی احمق است 
ملت از تبعیض و ظلم و جور حاکم خسته اند
سالهاست از حاکمان دستان خود را  شسته اند
این  نظام  دزدی و ظلم و فساد و نکبت  است 
آنچه هیچ ارزش ندارد جان و مال ملت است
  • salim hamadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی