یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

نمیدانم که هستم هرکه هستم
قلم چون تیغ میرقصد به دستم

آخرین نظرات

همه تقصیر آمریکاست

شنبه, ۹ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۲۸ ق.ظ

گرانی میکند بیداد

از این بیچارگی فریاد

اگرظلم است واستبداد

همه تقصیر آمریکاست

جواب معترض سرب است؟

فضا آلوده با رعب است؟

پر است از قاتل و جلاد؟

همه تقصیر آمریکاست

هراسی نیست از کشتار؟

که راحت میشود انکار

شدیم رسواو دشمن شاد

همه تقصیر آمریکاست

سران مملکت دزدند

شتربا بار میدزدند

ولی ما را کنند ارشاد

همه تقصیر آمریکاست

کسی در فکر احسان نیست

کسی دلسوز ایران نیست

به چه روزی وطن افتاد 

همه تقصیر آمریکاست 

فسادو فقر روز افزون 

همه در مانده و داغون 

نگیرید از کسی ایراد

همه تقصیر آمریکاست

اگر از زندگی سیرید

اگر با خویش در گیرید

بلند است هر طرف فریاد

همه تقصیر آمریکاست

اگر تو را زدند باطوم

شدی گر بی گناه محکوم

سرت هم رفت اگر بر باد

همه تقصیر آمریکاست

چقدر جرم و جنایت هست

چقدر حرف و شکایت هست 

پر است از مجرم و معتاد 

همه تقصیر آمریکاست

  • salim hamadi

نظرات  (۱)

  • علی مکرمتی
  • سلام
    بسیار زیبا مثل اشعار دیگرت ، روحت برای این جسم فیزیکی و این دوران زیادی بزرگ است .در ضمن آمریکا گردن گرفت ففط میگه بیخیالم بشید
    سلیم جان ایمیلت رو چک کن داداشم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی