یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

نمیدانم که هستم هرکه هستم
قلم چون تیغ میرقصد به دستم

آخرین نظرات

ماعاشق عشقیم

پنجشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۹، ۰۵:۱۳ ب.ظ

ماعاشق عشقیم ولی عشق کجاست 

آنچه همگان عشق بدانند بلاست

امروزه دگر عشق دروغی است بزرگ

عده ای بره صفت بوده و بسیاری گرگ

امروزه دگر هیچکس عاشق نشود

هیچ‌یک از مدعیان یار موافق نشود

وقتی که دگر عشق مجازی شده است

دلبستگی وقتی بچه بازی شده است

عمر همه ی رابطه ها کوتاه است

زیرا که همیشه بهتری در راه است

این خوب نبود گزینه ها بسیار است

آنچیز که مفت است و فراوان یار است

عشق امروزه پی جاذبه ی جسمانی است

در حقیقت هوس و رابطه ای شیطانی است

 

  • salim hamadi

نظرات  (۱)

درود
حقیقتا عشق کجاست ... ؟
پاسخ:
سلام سارا خانم عزیز.
واقعیت اینه که دیگه آدمهاحتی اگربخوان روزگار اجازه نمیده که عاشق باشن .آدمها از عشق بعنوان ابزاری برای رسیدن به خواسته هاشون سوءاستفاده می‌کن و در واقع عشق بازیچه ای پیش نیست و این واقعیت دنیا رو خیلی زشت و بی ارزش کرده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی