یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

نمیدانم که هستم هرکه هستم
قلم چون تیغ میرقصد به دستم

آخرین نظرات

ناکسان

جمعه, ۱۹ آبان ۱۳۹۶، ۰۵:۴۹ ب.ظ

ناکسان دربزم عاشق پیشه گان نامحرمند

ناکسان وکرکسان در شیوه همتای همند

هرضیافت لایق نامحرم وبیگانه نیست

جایگاه جاهلان در محفل فرزانه نیست

خودپرستان رالیاقت بزم خودخواهان است

پست ودون جایش کجا در محفل پاکان است

می پرستان باده راباکام دل نوشیده اند

خرقه ای از معرفت برجان خود،پوشیده اند

جامه ی رنگ و ریا را گوشه ای بنهاده اند

قیمتی افزون به انسان نزد خالق داده اند

  • salim hamadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی