یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

نمیدانم که هستم هرکه هستم
قلم چون تیغ میرقصد به دستم

آخرین نظرات

فلسطین

چهارشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۶، ۰۴:۴۲ ق.ظ

تفأل زد به قران آمدش تین 

جوانمردی زمیقات فلسطین 

زخردی آنچه او دریاد دارد 

اگر گویم بدان فریاد  دارد 

زصبرا  و شتیلا  داغ  دارد

تنش صدبوسه از  شلاق دارد

زخاطر کی برد آن روز ننگین

کفر قاسم شد از خونابه رنگین 

به دست خودبرادر را کفن کرد

برادر جان خود وقف وطن کرد 

گلی درخاک او دیگر نروئید 

بجایش شهرک بیگانه روئید 

درآن خانه که جای خواهرش بود

به دیواری که عکس مادرش بود

سکونت کرده انکه مادرش کشت

همان کافر که زد بر خواهرش مشت

اگرچه بسته دستانش به زنجیر 

به سنگش کرده دشمن را زمین گیر

فلسطین کشور بی یار و یاور 

فلسطینی پراز ایمان و باور

  • salim hamadi

نظرات  (۲)

انشالله .حتما این اتفاق دیریازود خواهد افتاد 
  • محمدباقر قنبری نصرآبادی
  • به امید آزادیِ قدس شریف!
    ان‌شاءالله

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی