یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

نمیدانم که هستم هرکه هستم
قلم چون تیغ میرقصد به دستم

آخرین نظرات

مهره ی بازنده ی شطرنج

چهارشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۶، ۰۵:۱۲ ق.ظ

منم آن مهره ی بازنده ی شطرنج

منم آن بازی بازیچه ی تقدیر 

منم آن زندانی زنجیر

اگرمی بینی که میخندم ،مشو غافل 

این خنده ها ازبرای چیست ؟

اگراین خنده هارانقش بندم بردر ودیوار

سپس بینی چه زهرآلود و غمگین است

کتاب سرنوشتم اینچنین گفته

که تقدیرم چنین باشد چنین

  • salim hamadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی