یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

نمیدانم که هستم هرکه هستم
قلم چون تیغ میرقصد به دستم

آخرین نظرات

خصم درونی

پنجشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۶، ۰۱:۴۸ ب.ظ

ما یکسره در کوره ی درد سوختگانیم

ما وارث طولانی ترین فصل خزانیم 

درخاطرمان نقش غم و درد عمیق است

عمری است که با ما همه دم درد رفیق است

کس بر لبمان نقش خوش خنده ندیده

مائیم و غم و چهره ای از درد تکیده

این بخت سیه تحفه ی مردان خدا بود

ازبودنشان حاصل ما رنج و بلا بود 

این مدعیان حرمت اسلام را شکستند

گویند ز خداترسی و خود دنیا پرستند

بازار ریاکاری و تزویر  شلوغ است

هرآنچه بگویند  خرافات ودروغ است

اسلام گرفتار چنین خصم درونی است

هم مدعی و هم عدو و دشمن خونی است

  • salim hamadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی