یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

نمیدانم که هستم هرکه هستم
قلم چون تیغ میرقصد به دستم

آخرین نظرات

مرابادردهمراهان چکار است

چهارشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۶، ۱۰:۱۳ ب.ظ
مرابادرد همراهان چکار است
که خود دردم فزون ازهمرهان است
مراکاری به کار دیگران نیست
که زخم ودرد من ازدیگران است 
کسی حال مرا هرگز نپرسید
به هنگامی که درخون خفته بودم
کسی درد مرا هرگز نفهمید
اگرچه درد خود را گفته بودم
بلای جان من نازک دلی بود
اگرفریاد و آهی میشنیدم
ولی صدآه اگرروزی کشیدم
یکی را یاور و همدم ندیدم
کسی دیگرزمن یاری نخواهد
که خود صدمشکل پیچیده دارم
نخواهم شدکسی راتکیه گاهی
که خودهم پیکری فرسوده دارم
تمام عمرمن شد صرف امداد
که ازافتادگان دستی بگیرم
نمی بارم دگربر خاک خشکی
که من خودتشنه ای همچون کویرم
کنارهمرهان در خود شکستم
ولی آنان به حالم خنده کردند
درآن روزی که باید یار بودند
جوانمردی زخود شرمنده کردند

  • salim hamadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی