یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

نمیدانم که هستم هرکه هستم
قلم چون تیغ میرقصد به دستم

آخرین نظرات

خداوند

چهارشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۶، ۰۳:۰۶ ق.ظ
خداوندی که لطفش بیکران است
خدائی دستگیر و مهربان است
به هرسو بنگری آنجا خدا هست
خدا در آشکار و در خفا هست
گرفته آدمی را او در آغوش
بشر  بیند شود از شوق مدهوش
نمیداند خداوند عاشق اوست
نمیداند چقدر میداردش دوست
خداوندی که مارا آفرید است
به مانزدیکتر ازحبل الورید است
اگر بیند که انسان بی خدا گشت
اگر انسان زاصل خود جدا گشت
اگر بیند شده غره به زورش
اگربی منفعت باشد حضورش
اگر پندارد آدم لا یزال است
چو پندارد حیاتش بی زوال است
اگرجای خدا حکمت نماید
اگر ناشکری نعمت نماید
اگرپارا نهد درجای ابلبس
کند بنیاد حقد و کینه تاسیس
خدا باروشنی ناظر به کار است 
چو یک ارزن به مشتش روزگار است
شود غمگین چو بیند جهل مارا
نمیبینیم اگر لطف خدا را
اگرچه رسم آدم  بندگی نیست
خدا رسمش بجز بخشندگی نیست
    
  • salim hamadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی