یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

نمیدانم که هستم هرکه هستم
قلم چون تیغ میرقصد به دستم

آخرین نظرات

ملت مظلوم

جمعه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۶، ۰۲:۰۱ ق.ظ
نان ندادید وهمان نان مرا دزدیدید
به عراق و یمن و سوریه اش بخشیدید
نانم ازسفره ربودید و دهانم بستید
همه دزدید و به تاراج وطن همدستید
آب را بردید وکارون بوی مردن میدهد
خاک خوزستان نذیر جان سپردن میدهد
سهم ما از آنچه دزدیدید و بردید   خاک  شد
خاک حاصلخیزمان جای خس وخاشاک شد
مردم اینجا بانداری بگذرد ایامشان
روی دریایی زثروت مانده خالی جامشان
مردم ایران سراسر شاکی و ناراضی اند
چونکه می بینننددزدان خود همانا قاضید
 چون که سردمدارشان دستش بخون آلوده است
چون که اصلاحات دیگر زحمتی بیهوده است
توده ی مردم دگر حتی زدین برگشته اند
اغلب نسل جوان مرتد و بی دین گشته اند
دین و دنیارابدادیم هردو باهم مازدست
حرمت دین خدا به لطف ملایان شکست
ازوطن چیزی نمانده غیراشک وآه و خون
ملتی رسیده ازخشم تابه سرحد جنون
العجب که این جماعت بازفکر ماندنند
فکر یاسینی دگردر گوش خرها خواندنند 
    
  • salim hamadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی