یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

نمیدانم که هستم هرکه هستم
قلم چون تیغ میرقصد به دستم

آخرین نظرات

خدای شر

چهارشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۴۵ ق.ظ
خداوند از زمانهای کهن همدست شیطان شد
که انسان را نگون سازد
چوانسان رانده شد این بار
خدا با جانیان همداستان شد
که دنیارا بسوزاند
چه انسانها که درراه خدا ازجان گذشتند
چه انسانها به جرم بی خدائی مثله گشتند
به هرجنگی خدا همواره در یک سوی میدان بود
وشیطان نیز همدستش
که میگوید که شیطان همچنان مغضوب درگاه خداوند است .
اگرسجده نکرد حق داشت
خدا هم خوب میدانست 
که انسان برترین مخلوق عالم نیست
جنایتها کندانسان به بی رحمی 
ولی بیچاره شیطان لعن میگردد
هنوز هم عده ای جلاد بی وجدان به نام دین و مذهب 
آتش افروزند و مردم را بجان هم بیندازند.
اگرگفتم خدا مقصودمن بی شک‌ خدای آسمانها نیست
مراد من خداوندی است که انسان از خدا تصویر میسازد
خدای ما خدای جهل و نادانی است 
خدای ما خدای شر و شیطانی است
خدای آسمان ازاین خدای شر مبراست
خدا زیباست .خدا دریایی از مهر و محبتهاست
شما ای جانیان دست از سر اسلام بردارید
خدا را هم به حال خویش بگذارید
جنایت گر کنید  دین را نیالائید
خدا را درجنایتهای خود بدنام نسازید

  • salim hamadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی