یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

نمیدانم که هستم هرکه هستم
قلم چون تیغ میرقصد به دستم

آخرین نظرات

جوونا ،نوجوونا باشماحرف دارم

چهارشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۷، ۰۵:۱۶ ق.ظ

جوونا ،نوجوونا 

باشماحرف دارم 

شماکه هنوز دلی پاک  دارید

شما که مثل جوونای قدیم 

ساده گول نمیخورید

اهل اندیشه و علم و منطقید

جوونا ،نوجوونا

دین ومذهب خوبه اما کافی نیست

اونی که مذهب ودین نداره هم انسانه

همه ی آدما هم برابرن ،برادرن

فارغ از رنگ و نژاد

فارغ از باور و دین و اعتقاد

هیچکی رو بخاطر قومیت و اصالتش

نباید مسخره کرد

همه ی قومیتها محترمن 

ترک وکرد ،بلوچ و لر ،فارس و عرب

همه انسان و همه هموطنن

همه ایرانین و برابرن

هیچکی ایرانی تر از دیگری نیست

به شماچه که کسی یهودیه ،بهاییه ،زرتشتیه

یااصلا خدا رو باور نداره

کی میگه بهشت مال مسلموناست

کی میگه هرکی که گفت مسلمونم ،مسلمونه

هر مسلمون با خدا و ایمونه

کاسبای دین اگر چیزی میگن

نباید حرفشون و جدی گرفت

این جماعت خودشون بازیچه ان

من میگم مهم اینه که آدما

واقعا آدم باشن 

من میگم 

اونکه بدون چشمداشت

واسه هم نوع خودش کاری کنه 

مسلمونه

کی میگه مسلمونی  به رفتن زیارت و گریه وشیون و عزاست

کی میگه خدا فقط خدای ماست

اینها حرف کاسبای دین فروش بی خداست

اون خدایی که توی آسمون و دلای ماست

عاشق عاشقی و محبته

عاشق پاکی و انسانیته

واسه اون فرق نداره دینت چیه

مسلک و مذهب و آئینت چیه 

اون میخواد خودت رو برتر ندونی

 تواگر میخوای خدا راضی باشه

خاکی باش  افتاده باش دلپاک باش

دست افتاده رو آرام بگیر 

واسه ی اون که دوستش داری بمیر

  • salim hamadi

نظرات  (۲)

ممنونم از اظهار لطفتون خوشحالم که پسندیدید .موفق باشید
🌺👌👌عالی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی