یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

نمیدانم که هستم هرکه هستم
قلم چون تیغ میرقصد به دستم

آخرین نظرات

دین ما

دوشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۷، ۰۳:۰۹ ق.ظ

دین ما الحق عجب دین عجیب وجالبی است

برترین دین است وهم دکان کار و کاسبی است

بی گمان گرمانبودیم هیچ اسلامی نبود

ازمسلمانی دراین دوران دگر نامی نبود

دین اسلام تاقیامت شاکروممنون ماست

گفتنی شایدنباشدکه خدا مدیون ماست

مادراین چهل سال چه خدمتهابه اسلام کرده ایم

مذهبی ناب وبدون اشتباه آورده ایم

چون که پیغمبرکه چون ماباخبرازحق نبود

اونمیدانست که حق راازعلی خواهند ربود

بی گمان وقتی خدا جان پیمبر را گرفت

منتظربود تا که ایرانی کند کار شگفت

چهارده قرن دشمنان هرآنچه خواستند کرده اند

هربلائی خواستند برسر دین آورده اند

ما ولی امروز از دین پاسبانی میکنیم

مذهب خود رابه زودی ما جهانی میکنیم

  • salim hamadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی