یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

نمیدانم که هستم هرکه هستم
قلم چون تیغ میرقصد به دستم

آخرین نظرات

لا مدهب

سه شنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۷، ۰۳:۵۸ ق.ظ
من مسلمانم ولی قائل به مذهب نیستم
بنده ی اللهم و محتاج جزرب نیستم
دین من اسلام و قران مکتبم
شیعه وسنی نی ام لا مذهبم
مذهبم اسلام وآن دین من است
دین اسلام کیش وآئین من است
ای مسلمانان همه غافل شدید
رهسپار کعبه ی باطل شدید
هریکی گویدکه حق ازآن ماست
هر ره دیگر بجزاین ره خطاست
شیعه میگویدعلی باشدامام
بوده منصوب خدابراین مقام
اهلبیت هستندچون یزدان علیم
جمله معصوم و قدیرند وحکیم
حاله ای ازنور باشد دورشان
میدهد حاجت ضریح و گورشان 
خلقتی نیمه خدائی بوده اند
پاک ودور ازهر خطائی بوده اند
شیعه آلوده به صدها بدعت است
جمله بدعتهای آنان آفت است
مابه مذهب ازخدا غافل شدیم
جای الله صد خدا قائل شدیم
حاصل ازمذهب چه بود جزاختلاف
گشت مذهب ریشه ی هر انحراف
این مذاهب را سیاست آفرید
فرقه های بیشمار آمد پدید
هیچیک ازآنها ولی اسلام نیست
دین اسلام دین شخص ونام نیست
دین اسلام دین اسلام است وبس
هر ره دیگر جزآن باشد عبث
  • salim hamadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی