یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

نمیدانم که هستم هرکه هستم
قلم چون تیغ میرقصد به دستم

آخرین نظرات

درس عبرت

جمعه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۷، ۰۳:۰۴ ق.ظ

بدبخت این خلایق که چون تو بین آنهاست

کسی که درسلامش دردسر و زیانهاست

کسی که دیدن او بی دردسر نباشد

دیدار او محال است که بی ضرر نباشد

درهرسخن که گویدازپیش چیده دامی

باشد فریب و نیرنگ درپشت هرسلامی

روزی که کس تورادیدیک روزشوم وزشت است

هم خانه باتو بودن نفرین سرنوشت است

بیچاره آنکه باتو محکوم برعذاب است

زندگیش سراسربادرد و التهاب است

من مانده ام خداوند ازخلقتت چه میخواست

چراکه تو نداری حتی یک روده ی راست

هرخلقت خداوند باحکمت و دلیل است

گرخیر بوده مقصود خیرازتو مستحیل است

شاید به یک بهانه رسد به خلق خیرت

وقتی تو راببینند گیرند درس عبرت

  • salim hamadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی