یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

نمیدانم که هستم هرکه هستم
قلم چون تیغ میرقصد به دستم

آخرین نظرات

بخداعشق دروغی است بزرگ

شنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۸، ۱۲:۲۵ ب.ظ

به خداعشق دروغی است بزرگ

هیچکس عاشق نیست

هرکه دم زد ازعشق

نادانسته و دانسته دروغ میگوید

قصداوتسخیر جسم است نه قلب

شرم داردبه زبانش آرد

لاجرم عشق شوددست آویز

تاکه آن عاشق دلپاک به مقصودرسد

بعدازآن دیگرازآن عشق نشانی نبود

لحن تغییر کند

کلمات ساده و بی روح شوند

عشق هم میمیرد

ودگر بار دلی میشکند

وزنی بار دگر می بازد

پاکی و باور و امیدش را

ولی یک روز زنان میفهمند

که چراعشق دروغی است بزرگ

وچراهیچکسی عاشق نیست

وچه ها درپس آن عشق نهان میباشد

این ولی شامل زنها نشود

زن اگرعاشق شد

عشق او طعم حقیقت دارد

گرچه عمرعشق زن کوتاه است

تادرآخر به همان جمله ی اول برسیم

بخدا عشق دروغی است بزرگ

  • salim hamadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی