یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

نمیدانم که هستم هرکه هستم
قلم چون تیغ میرقصد به دستم

آخرین نظرات

ممنوع

چهارشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۴:۳۳ ب.ظ

شادی وخنده وتفریح وخوشی ممنوع است

شورش وجنبش وخشم وخودکشی ممنوع است

عشق و دلبستگی و یارشدن ممنوع است

آگه و عاقل و بیدار شدن ممنوع است

زیریک سقف حضور زن ومردممنوع است

شکوه و شکایت وناله زدرد ممنوع است

گفتن ازآزادی وحق و حقوق ممنوع است

تهمت و نشراکاذیب و دروغ ممنوع است

حرفهای بد و بودار و درشت ممنوع است

شوخی فیزیکی و تی پا ومشت ممنوع است 

شعروموسیقی وآواز زنان ممنوع است 

ابی و ستار و گلپا و بنان ممنوع است 

رقص و هرحرکت موزون بدن ممنوع است

دیدن موی سر و صورت زن ممنوع است

دیدن نی لبک و تنبور و دف ممنوع است

جای تکبیر شعار و سوت وکف ممنوع است

ظرف میرزا قاسمی پیش عسل ممنوع است

چشمک ولمس تن و بوس  وبغل ممنوع است

  • salim hamadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی