یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

نمیدانم که هستم هرکه هستم
قلم چون تیغ میرقصد به دستم

آخرین نظرات

محمد

چهارشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۹، ۰۸:۰۹ ق.ظ

محمد آیه ی نور وسرور است 

محمد عشق و ایمان و شعور است 

محمد رحمتی است از جنس باران 

چراغی است در تمام روزگاران 

محمد آسمانی پر فروغ است 

محمد کوله باری از نبوغ است 

محمد چلچراغ ملک هستی است

محمد مشعل یکتا پرستی است 

محمد رحمهً للعالمین است 

محمد نور الله در زمین است 

محمد قبله گاه عاشقان است 

محمد پیشوای عارفان است 

دلیل خلقت بنیان هستی است 

جهان از خلقت او غرق مستی است 

سلام برآن رسول آسمانی 

به پرچمدار عشق و مهربانی 

سلام بر مظهر احسان و اخلاق 

سلام بر مرشد و مولای عشاق 

بدان ای آنکه خواهی رستگاری 

بگیر از نام پیغمبر تو یاری 

به مانع گر رسیدی در مسیرت  

بود نام محمد دستگیرت 

اگر خواهی رضای کردگارت 

چو خواهی رونقی بخشی به کارت 

صلوات بر محمد شه کلید است 

خدا گنجی بدین نام آفرید است 

  • salim hamadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی