یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

نمیدانم که هستم هرکه هستم
قلم چون تیغ میرقصد به دستم

آخرین نظرات

پاپس نکشم

پنجشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۹، ۰۴:۵۰ ب.ظ

پاپس نکشم چون بجزازحق نسرایم

تاجان به تنم هست بلند است صدایم 

گیرم که سکوت کردم وشعری نسرودم

گیرم که بفکر کسی جزخویش نبودم 

گیرم که دوروز عمرمن خوش سپری شد 

گیرم گذرم چند به کوری و کری شد

گیرم که زترس جان شوم ساکت و خاموش

گیرم که شوم مرده متحرک و بی هوش 

چیزدگری مانده مگر تا بهراسم 

جزپیکر فرسوده و چندتکه لباسم

روزی اجلم آیدومن نیز بمیرم

ترسم چوزجان مرگ سیاه را بپذیرم

گردرره حق جان بدهم همچو شهیدم

آن روز خوشم که مرگ سرخ را گزیدم

وقتی که بدانم عمر جاویدان ندارم

پس به افتخار در ره حق جان میسپارم

 

 

 

  • salim hamadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی