یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

نمیدانم که هستم هرکه هستم
قلم چون تیغ میرقصد به دستم

آخرین نظرات

آرامش دل

جمعه, ۸ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۶:۵۳ ق.ظ

ای دلزده تردید نکن راهت درست است

هرگزبه سعادت نرسدپائی که سست است

بدبینی وترس ریشه ی هرشروپلیدی است

ترس از حرکت باعث یأس وناامیدی است

وابستگی سم است ازآن سخت حذرکن

از وسوسه و جاذبه ی نفس گذر کن

آزادشو ازمحبس تن مالک خود باش

قدری تو نگهبان دل نازک خود باش

در اذیت وآزارخودت فایده ای نیست

هیچ حاصلی از خودزنی و عربده ای نیست 

هرکس که وجودش به تو آزار رساند

کاری بکن اواز توفقط دور بماند

آرامش تو مهمترین اصل حیات است

آرامش دل رمز رسیدن به نجات است

حاصل نشود تا تو هدف روانشناسی

مستلزم آن است که کنی کار اساسی

سرچشمه ی آرامش توپشت زبان است

آشفتگی ورنجش تواغلب ازآن است

ملزوم درست حرف زدن قدری صبوری است

ازخودتوبپرس گفتن این حرف ضروریست؟

آرامش تو حاصل تمرین سکوت است

آرامش دل پرسه زدن در ملکوت است

دوری بکن از آدم بدسیرت و بدذات

در بودنشان شرو زیان هست و مکافات

گر میشنوی حرف مراعاشق خود باش

در فکر خود و رابطه با خالق خود باش

  • salim hamadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی