یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

نمیدانم که هستم هرکه هستم
قلم چون تیغ میرقصد به دستم

آخرین نظرات

امان از زن کج فهم

جمعه, ۸ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۷:۴۰ ق.ظ

  عزیزی چندروز پیش به دیدنم آمد .وقتی دلیل حال پریشانش را پرسیدم دیدم از کج فهمی همسرش دلش خون است تاجائیکه حرف از طلاق در میان بود .حال آن عزیز برمن اثر گذاشت و ناخودآگاه این شعر را در وصف حال او و از زبانش سرودم که امیدارم  برای کسانی که اینچنینند قدری مفید واقع گردد.

زندگیمو توجهنم کردی

بخدابدجوری خستم کردی

داری زندگی رونابودمیکنی

هرکی بدخواهه رو خشنود میکنی

توداری منو لگدمال میکنی

می بینی داغون میشم حال میکنی

نمیدونم توسرت چی میگذره

 تو سری که تشنه ی درد سره

بدیمو پیش همه جار میزنی

توی روم عیبمو صدبار میزنی

میگی زندگی باهات جهنمه

بازه سفره ی دلت پیش همه

میسوزه دلت برای آدما

یکمی دل بسوزون برای ما

من دیگه خسته شدم نا ندارم

طاقت غرغر و دعوا ندارم

واسه توخستگی معنا نداره

مرغ تو بیشتر یک پا نداره

دوست داری همیشه اینجوری باشه

بینمون جدایی و دوری باشه

من ولی میخوام زنم زنم باشه

دوست دارم تشنه ی دیدنم باشه

دوست دارم رفیق لحظه هام باشه

دوست دارم هر جامیرم باهام باشه 

یه کاری نکن ازت دل بکنم

برم و زندگیمو ول بکنم

عزیزم این دیگه حرف آخره

مرد تو داره از دستت می پره

تو داری اینجوری پیرم میکنی

داری از زندگی سیرم میکنی

من ولی همیشه باتو صادقم 

من همون عاشق و یار سابقم

  • salim hamadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی