یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

نمیدانم که هستم هرکه هستم
قلم چون تیغ میرقصد به دستم

آخرین نظرات

رفراندوم

جمعه, ۸ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۹:۰۷ ق.ظ

وطن من درغم ودردت شریکم

که یک ملت برایت داغدارند

وطن دیدم توراخون گریه کردی

چو دیدی بی گناهان سربه دارند

وطن این روزها حالت خراب است

چومی بینی که ملت در عذابند

کسی با جانیان کاری  ندارد

به دنبال زنان بی حجابند 

تمام مفسدان آزاد هستند

ولی صدها جوان را کور کردند

به جرم حرف حق یا اعتراضی

 چقدر کشتند و شب درگور کردند

که حتی درمدارس دختران را

به گازی ناشناس مسموم کردند

وقاحت را رساندند تا کجاها 

که خود کردند و خود محکوم کردند

جنایت هایشان مرزی ندارد

که بیرون از وطن هم مستشارند

به سوریه ،یمن ،عراق ،لبنان

وهرجا فتنه ای هست دست دارند 

شنیدم رهبر نظام میگفت 

که ملت فهم رفراندوم ندارند

برای قدرت  تحلیل و تشخیص

بصیرت اکثر مردم ندارند

ولی انگار ایشان برده از یاد

که این ملت به او  مشروعیت داد

همین ملت که شاه راسرنگون کرد

دودستی خدمت  روحانیت داد

اگر  ملت به آنها پشت میکرد

کسی دزد هم به دستشان نمیداد

چو ملت هرکه رابرمیگزیدند

کسی دیگر شکستشان نمیداد

ولی ملت به آنان گفت آری

چرا که این حکومت مردمی بود

چرا آن روزها این را نگفتند

 که مشروعیتشان رفراندومی بود

کنون دانند که دیگر پیش  ملت

ندارند  آبرو  و  اعتباری

بدانند گر به دست خلق باشد

برای مرگشان گویند آری

 

 

  • salim hamadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی